محل تبلیغات شما

از میان همه‌ی رسانه‌های تبلیغاتی، تلویزیون، رادیو و بیلبورد جزو گران قیمت‌ترین رسانه‌ها هستند که کسب و کارهای کوچک و بسیاری از استارت آپ‌ها به احتمال زیاد نمی‌توانند از آن استفاده کنند.
در چنین شرایطی بهترین راهکار، استفاده از بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (Guerrilla Marketing) است.

خب حالا ما می‌خواهیم از این روش استفاده کنیم. چه کنیم؟
جواب: ابتدا این تصاویر را ببینید:

چند نمونه تبلیغات به روش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی (Guerilla Marketing) چند نمونه تبلیغات به روش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی (Guerilla Marketing)

حالا یک سوال از شما می‌پرسیم. به نظرتان بازاریابی پارتیزانی یعنی اینکه یک حرکت خلاقانه‌ی این چنینی بزنیم و آن را در جایی پیاده‌سازی کنیم و تمام؟ کار ما شد بازاریابی پارتیزانی؟ خب مسلما نه! این دو تا را با همدیگر قاطی نکنید! تبلیغات خلاقانه» و بازاریابی پارتیزانی».

به طور کلی شما باید یاد بگیرید که همیشه به یک راه حل جا افتاده و جواب پس داده فکر نکنید. باشید خلاق باشید و البته در کنار آن حساب گر و تحلیل گر. مهم ترین جیز در بازاریابی پارتیزانی میزان اثر گذاری تبلیغ شما بر روی مخاطب است.

و این اثر گذاری نباید همیشه با جلب توجه زیاد و یا زرق و برق زیاد انجام شود. وجود چیزهای ساده یا گذارا هم می تواند ذهن مخاطب شما را خودآگاه یا ناخودآگاه درگیر کند تا نام محصول شما و یا حتی شکل و شمایل آن یادش بماند.

خب بازاریابی پارتیزانی چه اصولی دارد؟ چگونه است؟ چگونه خلاقیتم در راستای بازاریابی پارتیزانی باشد؟
با Modir TV همراه باشید:

تخصص های کاربردی مدیریتی

استراتژی بازاریابی محتوایی: راهنمای گام به گام تدوین استراتژی تولید محتوا

خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟

بازاریابی ,پارتیزانی ,زیاد ,یک ,marketing ,چریکی ,بازاریابی پارتیزانی ,بازاریابی چریکی ,چریکی یا ,اثر گذاری ,یا پارتیزانی

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

roilusbili Aria cactus Daniel's collection dokhtarironii .mihanblog.com مجموعه مهندسی مخازن پلی اتیلن مازندران Elizabeth's game آفتاب نت lobirthranet آکواریوم مطالب و اخبار روز